10. června 2015

Činnost ve škole 10. 6.

Český jazyk
Čtení s. 36
Písanka s. 12 - fotografie pod textem, kdo nemá Písanku, může psát do Rychlíku, znovu do Písanky již vypracovávat nemusí. Budu raději, když budou děti psát pravidelně, než aby pak vyplňovaly vše najednou do chybějící Písanky po návratu po nemoci.

Dnes jsme si vyprávěli o oblíbených knihách, o jejich obsahu, co se nám na nich líbí, přečetli jsme si ukázku z knihy Děti z Bullerbynu. Pak každý vyplňoval Písanku na s. 12 podle otázek. Na dotaz které knihy se ti líbí stačí napsat názvy 2 - 3 knih.

Matematika
psali jsme 20 příkladů na sčítání a odčítání do 20 bez používání číselné osy a ještě jeden bonusový příklad navíc 5 - 7 (byla jsem zvědavá, kdo půjde ve výpočtu do záporných čísel). Správně vypočítaný bonus mohl vyrušit 1 chybu v předchozím počítání, ale i tak některé děti mají v notýscích známku 1 s hvězdičkou a se srdíčkem (srdíčko je správně spočítaný a nespotřebovaný bonus)

Matematika červená 
s. 59/2, 3, 4, 5
s. 60/ 1, 2, 3