12. listopadu 2014

Ještě dodatek ke včerejším třídním schůzkám

Chci Vám, milí rodiče, poděkovat za úžasnou atmosfétu na třídních schůzkách a příjemnou odezvu a spolupráci. Přesto, pokud se vyskytne nějaký problém, obraťte se na mne s důvěrou, určitě vše vyřešíme. Pracujeme na velkém díle a myslím, že se nám daří.

Ke kroužku angličtiny - chybějící hodiny za odpadlé kroužky jsou nahrazovány buďto prodloužením následujících hodin ze 45 na 60 minut , takže za 3 krát je hodina vrácena a nebo vypsáním nového termínu.
Vyučující vedou případné náhrady v patrnosti. Konkrétní zameškané středeční termíny byly  a jsou vraceny prvním uvedeným způsobem.

Chci se velmi omluvit za nepřesné vyúčtování peněz za nákup pomůcek pro děti. Po upozornění jedné maminky jsem zjistila, že peníze na obědové čipy se vybíraly zvlášť. Proto máte u mě každé dítě ještě 100 korun k dobru.

Muzikál Sněhová královna a případný červnový termín.... Když mi napíšete email nebo sms, že nemáte zájem, vezmu na vědomí. Pokud nenapíšete, budu vaše mlčení brát jako souhlas.(Chci vám ušetřit zbytečné psaní, protože se mi včera zdálo, že by většina z vás by ráda děti na tuto akci poslala.) Na vaše vyjádření čekám nejpozději do 18. 11.

Svačinky zčervenaly tak, že to u nás vypadalo jako kdyby všechny krabičky krvácely. Děkuji. Fotečky přiložím hned, jak budu moci. Děkujeme