21. října 2014

Prosba k dnešnímu domácímu úkolu

Za domácí úkol jsem zadala dětem diktát slabik u červené tečky. Děti budou potřebovat Vaši pomoc.
Postup: 1.Nadiktujete slabiku Sa. 2. Dítě nahlas zopakuje a složí ji z písmenek. Tímto způsobem nadiktujete všechny slabiky.
 Důležité upozornění. V knížce jsou slabiky napsány různým způsobem, ale při diktátu není poznat jestli je slabika psaná malým či velkým písmenem, takže po dítěti nevyžadujte , aby použilo velká či malá písmena a podobně. Přípustné jsou zatím všechny kombinace např. i sA. Důležitá je vytvořená slabika, nikoli způsob napsání.
Moc prosím, pokud zjistíte, že toto dělá někomu problém, pošlete mi mail, ať vím na koho se mám více zaměřit. Velmi děkuji.
"Psací " úkol děti znají. Sice jsem jim vysvětlila postup u obou úkolů, ale myslím, že tentokrát je lepší, když víte,jak na to i ode mne. Velmi děkuji za spolupráci.