1. července 2016

Rozloučení

Milé děti,

přeji Vám krásné léto plné sluníčka i nových setkání a dobrodružství.
Ty dva roky, které jsme spolu mohli prožít budou patřit k mým nezapomenutelným. Doufám, že být Eskymáčkem znamená také být dobrým člověkem. Buďte Eskymáčci celý život.
Už teď se těším, jak za mnou a Cvrčky budete chodit na návštěvu.

Nezapomeňte, co jsem Vám radila na prázdniny. V červenci můžete úplně odpočívat a nedělat vůbec nic. Ale v srpnu už je třeba opakovat násobilku a dělení a sčítání a odčítání do 100. A snažit se o co největší rychlost, ať v nových třídách spolužákům stačíte. Čtení trénujte i hlasité, každý den 10 minut číst někomu nahlas a samozřejmě trochu psát a třeba zkusit i diktát, ať nezapomenete písmenka. Ve třetí třídě už nebudete asi mít na zdi abecedu ke kontrole.

V září si budeme všichni vzájemně držet palce, protože Vás, ale i mne čeká mnoho zcela nového.
TO BUDE JÍZDA!

Vzpomeňte si na to pořekadlo, kterým mi radila babička vždycky, když jsem měnila školu.
"Jak nasedneš, tak i pojedeš!"


Milí rodiče,

Vám chci poděkovat za důvěru, kterou jste mi věnovali, za spolupráci, která byla skvělá, za má obohacení při setkávání s Vámi, za to, že jsme vždy jsme táhli za jeden provaz, což je nesmírně důležité při výchově dětí v rodině.  Jsem přešťastná, že se nám toto podařilo přenést i do školy.

Děkuji i za to, že Vaše rodičovská komunita fungovala moc dobře a že jste dokázali pomoci i potřebným a měla jsem ve Vás vždy oporu a spolehnutí.
Společně jsme, myslím, vytvořili velké dílo....
Pracovalo se mi krásně a s lehkostí. Ty dva roky jsem si opravdu užila.

Na oplátku nabízím i nadále otevřené srdce a ucho k naslouchání. Pokud byste chtěli za mnou zajít či mne kontaktovat i v budoucích letech, jsem zde... Mí Eskymáčci budou mými i nadále a ráda je i Vás budu zpovzdálí sledovat.

Krásné léto a samé dobré události v budoucnosti přeje Hanka Pešáková


Eskymáčci, mává Vám i Vítek.