25. srpna 2015

Přiveďme děti zpátky ke čtení - akce na podporu čtenářství (prodejny Albert)


Milí rodiče,
naskytla se možnost získat zdarma až 8 pěkných knih v prodejnách Albert.
   Vzhledem k tomu, že většina z nás v těchto prodejnách nakupuje, asi nebude problém získat potřebné body k odběru knihy.
   Napadlo mne totiž, že bychom si takto mohli opatřit všichni stejnou knihu a číst si z ní společně při vyučování.
   Knížky jsem prolistovala a jako první po prázdninách se mi zdá nejvhodnější kniha KOSÍ BRATŘI. (Posuzovala jsem délku příběhů, jazyk z hlediska obtížnosti čtení a grafickou úpravu). Co bude dál se uvidí -  ale jako druhá by byla případně dobrá kniha KÁŤA A ŠKUBÁNEK, ale vzhledem ke krátkosti termínu je to už asi mnoho. 
   Moc prosím, až půjdete nakupovat, spírejte body a třeba budeme moci v polovině září začít číst.
   Já jsem byla třikrát nakupovat a už mám nasbíráno10 bodů pro ty děti, které budou potřebovat. Ale sama asi nezvládnu zásobit celou třídu. Proto prosím o spolupráci. Pozor akce končí 22. 9. Doufám, že se nám to podaří.


A ZDE JE ČÁST ČLÁNKU, KTEROU JSEM STÁHLA Z INTERNETU:

Albert spustil novou kampaň: Přiveďme děti zpátky ke čtení

 
České prodejny Albert připravily novou kampaň s odměnou pro své zákazníky - připraveno je celkem 8 nejúspěšnějších titulů českých večerníčků v knižní podobě.
Přiveďme děti zpátky ke čtení - kampaň Alberta ve spolupráci s vydavatelstvím Albatros a Českou televizí
Speciální edice byla připravena ve spolupráci s Českou televizí a nakladatelstvím Albatros. Kampaň začala 19. 8. a končí 22. 9. 2015, nebo trvá do vyprodání zásob. A jak odměny získat? Za každých 200 Kč nákupu získává zákazník 1 bod, za 7 bodů nalepených do sběratelské kartičky si zákazníci mohou vybrat 1 knihu zdarma. Kampaň souvisí s 50. výročím vzniku televizního Večerníčka. Limitovanou edici osmi českých večerníčků Albert vybral ve spolupráci s Českou televizí a nakladatelstvím Albatros: Krysáci, Káťa a Škubánek, Říkání o víle Amálce, Chaloupka na vršku, Bob a Bobek na cestách, Kosí bratři, Rumcajsova loupežnická knížka a Človíčkova dobrodružství.