26. ledna 2015

Skvělá matematická hra pro prvňáčky

Před cca 20 lety jsem koupila pro moje vlastní děti dřevěnou hru s názvem Klapky.
Formou zábavy podporuje u dětí perfektně sčítání a odčítání do dvaceti, skládání a rozkklad čísel. My jsme ji doma milovali.
Hodí se i pro druháčky, protože si pak hráči sčítají body do stovky a i přes....
Moje děti odrostly a já ji od té doby používám pro prvňáky, které učím. Děti si ji mohou hrát o přestávce.
Dnes jsem ji půjčila poprvé a naučila ji prvních 6 dětí hrát. Zavládlo velké nadšení.
K mému překvapení jsme zjistila, že se dá koupit. Nalezla jsem odkaz na internetu. Zde je odkaz na hru Klapky. Děti zpočátku potřebují jako parťáka rodiče a později stačí jen sourozenec.

Toto je moje původní hra, najdete ji na netu také, ale stojí 360,- Kč. Já jsem dala odkaz na hru za 99,-Kč.