Zatím budu používat při hodnocení pouze stupně 1, 2, 3.
Známka tedy neodpovídá stupni znalostí, ale znamená asi toto:
1 – skvěle, moc se ti to povedlo
2 - pozor, jde to i lépe
3 – to se moc nepodařilo
Často práce hodně hodnotíme společně, ukazujeme si chyby,
snažíme se vylepšovat a pokud se někomu tročku něco nepovede, je to úžasná věc
pro něj i pro všechny ostatní neboť nezdar je tou nejlepší příležitostí ke
zlepšení v dané dovednosti. Děti si budují i zpětnou odezvu na svou práci
a učí se být zdravě kritické i sebekritické.
Prosím, milí rodiče, opravdu se netrapte, že někdo občas
přinese jinou známku než jedničku, není vypovídající o tom, že se nesnaží, pracuje
méně atp. Známka jen říká, dnes se mi něco v porovnání s ostatními povedlo
méně. Všichni dělají to nejlepší, co v dané chvíli dovedou a známka by je
měla namotivovat i k přemýšlení nad svou prací a případně i touze po zlepšení.
Pracuji průběžně na tom, aby všichni zažili radost a pocit
úspěchu. Chválím, chválím, chválím, když někomu něco vytknu, obratem se ho snažím
za něco pochválit a vyzdvihnout jeho další úspěchy.
Chyba není selhání, ale příležitost ke zlepšení.
Příjemné další dny a klid v duši. Jde nám to skvěle.
Příjemné další dny a klid v duši. Jde nám to skvěle.